Czasami może się zdarzyć, że dostarczona wiadomość e-mail z zamówieniem trafi do folderu SPAM. Dlatego konieczne jest również sprawdzanie wiadomości-śmieci. Dziękuję Ci.

Procedura składania skarg

I. Procedura składania skarg

1. W przypadku reklamacji produktu cyfrowego z udowodnionym wadliwym kodem, kupujący ma prawo do wymiany na nowy lub pełnego zwrotu ceny zakupu. W takim przypadku reklamację należy złożyć za pośrednictwem formularza reklamacyjnego na stronie: https://www.bomshop.pl/form/complaint. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących produktu cyfrowego klient jest zobowiązany do skontaktowania się z naszym działem obsługi klienta, który chętnie udzieli dalszych informacji i odpowie na wszelkie pytania.

2. W przypadku uznania reklamacji sprzedawca jest zobowiązany do wymiany wadliwego produktu cyfrowego na nowy funkcjonalny lub zwrotu kwoty pomniejszonej o opłatę za przetwarzanie płatności pokrywającą koszty związane z bramką płatności i transakcjami bankowymi. Ta opłata w wysokości 0,90% + 0,04 EUR została już uwzględniona w pierwotnej cenie zamówienia. Zwroty będą dokonywane w taki sam sposób, w jaki płatność została otrzymana od kupującego.