Czasami może się zdarzyć, że dostarczona wiadomość e-mail z zamówieniem trafi do folderu SPAM. Dlatego konieczne jest również sprawdzanie wiadomości-śmieci. Dziękuję Ci.

Najczęściej zadawane pytania

1. W jaki sposób i kiedy otrzymam klucze licencyjne?

Jeśli złożyłeś zamówienie jako zalogowany użytkownik natychmiast po dokonaniu płatności system automatycznie wysyła produkty, które znajdują się w magazynie na Twój adres e-mail lub na konto klienta w sekcji „Moje zamówienia”. Produkty niedostępne w magazynie dostarczane są maksymalnie do 1 godziny.

 

2. W jaki sposób aktywuję klucz licencyjny?

Klucz licencyjny aktywuje się na podstawie instrukcji, która znajduje się w sekcji "Instrukcja" w szczególe produktu.

 

3. W jaki sposób mogę zapłacić?

Metody płatności: VISA, MasterCard, Maestro, Płatność QR, Paypal i przelew bankowy.

 

4. Czy produkty są oryginalne?

Tak, wszystkie nasze produkty zostały zakupione w oficjalnej dystrybucji i w większości przypadków  są przeznaczone do cyfrowych aplikacji jak np. Avast, AVG, Kaspersky, Norton itd.

 

5. Czy można zwrócić klucz licencyjny?

Nie można zwrócić klucza licencyjnego. W chwili, kiedy klucz licencyjny zostanie już wysłany, ze względu na charakter towaru, stracisz możliwość zwrotu bez podania przyczyny. Jeśli jednak klucz licencyjny nie będzie działał itp. otrzymasz zwrot pełnej kwoty zakupu lub zostanie wysłany klucz zastępczy.

 

6. Klucz licencyjny nie funkcjonuje, co mam robić?

Jeśli okaże się, że otrzymany klucz licencyjny jest nieprawidłowy lub pojawiły się związane z nim inne problemy, wypełnij formularz znajdujący się w sekcji "Reklamacje" u góry w menu i opisz swój problem. Wszelkie zażalenia postaramy się rozwiązać jak najszybciej.

 

7. W jaki sposób mogę otrzymać grę za darmo?

Po dokonaniu zakupu, Ceneo.pl wyśle Ci do 10 dni do wypełnienia ankietę dotyczącą  zadowolenia klienta. Po jej wypełnieniu skontaktuj się z nami, a na Twój adres e-mail wyślemy Ci „Ultra losowy klucz Steam” o wartości powyżej 20 EUR+.